עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

שליחויות משפטיות – איך זה עובד?

שליחויות משפטיות בישראל מבוצעות במספר דרכים – באמצעות דואר ישראל או על ידי חברה חיצונית. במרבית מהמקרים, שליחות משפטית תתבצע על ידי חברה פרטית, חברת שליחויות חיצונית. העדיפות היא לחברה המתמחה בשליחויות משפטיות, האחריות היא חלק בלתי נפרד מהבחירה. במאמר זה, משרד עורכי הדין של עמית דביר מספרים מה זה שליחות משפטית ואיך זה עובד.

מה זה שליחות משפטית – מה זה אומר?

שליחות משפטית הינה שליחות חשובה של חומרים, מסמכים, או אישורים משפטיים וחשובים. ברוב המקרים, מדובר בשליחות של מסמכים משפטים, אישורים, טפסים, ודברים הנוגעים לצד המשפטי. לעיתים רבות, שליחויות משפטיות נמסרות עם טופס חתימה, תיעוד של התרחיש והתאריך, ועוד. שליחות משפטית היא שליחות עדינה, חשובה, ועם הרבה מחויבות מצד חברת השילוח החיצונית.

חברת השליחות אשר מבצעת את השליחות המשפטית חייבת לעמוד במספר רב של תנאים: עמידות ודייקנות לפי הזמן שנקבע מראש, ביטוח במקרה של אובדן, וכמובן דיסקרטיות מלאה. לעיתים, חברת השילוח צריכה לבצע גם שליחויות אל משרדי עורכי דין, בתי משפט, ועוד הרבה. במסגרת השירות, מלבד השילוח, חברת השליחויות צריכה להחתים את הנמען על קבלת המסמכים. ללא ספק, מדובר בשירות נדרש עבור בתי משפט, משרדים וגופים ממשלתיים, משרד עורך דין, ועוד.

 

שליחויות משפטיות

 

שליחות משפטית – כיצד זה עובד?

שליחות משפטית עובדת בצורה דומה לשליחות רגילה, אם זאת מדובר בשליחות מורכבת יותר. שליחות משפטית דורשת מחברת השליחויות אחריות עצומה, חתימות במועד הקבלה, ודייקנות. ולשאלה הגדולה מכולן – כיצד זה בעצם עובד? בצורה די פשוטה. חברת השליחויות מקבלת את החומרים המשפטיים מעורכי הדין, מגופים ממשלתיים, או מבית המשפט, כמו הסכם ממון או חוזה מכירת דירה ודומה ומוסרת אותם לנמען. בשלב השני, במידת הצורך, חברת השליחויות אחראית למסור את התצהיר לשולח המסמכים.

חברת השילוח אחראית לקבל את המסמכים המשפטיים ולמסור אותם בצורה בטוחה לנמען הרצוי. לפני עזיבת הנמען, חברת השילוח אחראית למלא את התצהיר – החתימה, התאריך, השעה, ועוד. במקרים מסוימים, חברת השליחויות מספקת שליחות משפטית מעורכי הדין לבתי המשפט, והפוך. הנה כמה שלבים שכדאי לבצע עם חברת השליחויות – תיאום צפיות, מחיר כולל, וזמן הספקה. תיאום הצפיות הוא חלק בלתי נפרד מהבחירה, כדאי לעשות זאת לפני התחלת העבודה.

למה כדאי להשתמש בשירותי שליחויות משפטיות?

מי בעצם משתמש בשליחויות משפטיות? משרדי עורכי דין, משרדים ממשלתיים, בתי משפט, ועוד. קיים היצע, וקיים ביקוש, ללא ספק בכך. אז למה בעצם כדאי להשתמש בשליחויות משפטיות? הנה כמה סיבות מצוינות ומוצדקות לבחירה: הראשונה, חיסכון משמעותי בזמן. השנייה, פתרון אידיאלי לשליחויות דחופות. השלישית, פינוי משאבים במשרד או בלשכה. אלה הם 3 הסיבות לבחירתכם. כדאי ומומלץ לבחור בחברת שילוח אמינה, עם גיבויים אפשריים, עמידה זמנים, והתחייבות. כעת, זה הזמן לבחור בחברה הטובה ביותר עבורכם, שתבין את הצרכים של המשרד, שתהיה אמינה מאוד.

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button