עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

איך נוטריון יכול לעזור – מגישים תביעה של רשלנות רפואית?

תביעות משפטיות העוסקות ברשלנות רפואית הן דבר מורכב במיוחד וחשוב שהן יכללו את כל המסמכים הרפואיים שמהווים הוכחה לנזק שנגרם לכם בעקבות הרשלנות. יחד עם זאת, אין זה מספיק לאסוף את המסמכים אלא גם לדאוג לאישורי נוטריון שייתנו להם חותמת המאמתת אותם כמסמכים חוקיים המוכרים על ידי מדינת ישראל. אתם בטח חושבים לעצמכם איך נוטריון יכול לעזור, ובכן, כדי שתתבעו את מה שמגיע לכם על פי חוק, ולא תיכנעו לתהליך המתיש ,חשוב שתיעזרו בנוטריון מוסמך שמתמחה באישור המסמכים הרפואיים ויסייע לכם להגיע עם כל החומר המשפטי הנדרש. אך מהו נוטריון, מהו תפקידו, וכיצד הוא יכול לעזור לכם בהכנת המסמכים לתביעה? בואו נסביר ונפרט.

מהו נוטריון – איך נוטריון יכול לעזור?

נוטריון הוא עורך דין המוסמך לבצע פעולות בעניינים משפטיים, ובפרט להוות עד לחתימות על מסמכים הדורשים פעולות מצד נוטריון בלבד. כמו כן, מאפייני התפקיד והאחריות שיש לנוטריון משתנים בהתאם למערכות המשפט המקומיות. בעוד שנוטריון הוא עורך דין במקצועו הוא אינו עוסק בייצוג לקוחות בבתי משפט. יחד עם זאת, חתימתו של נוטריון מעניקה למסמך גושפנקא חוקית שניתן להציג בבית המשפט כתעודה ציבורית המוכרת על פי חוק במדינה. בנוסף, תפקידו של הנוטריון היא לתת אישור לזהות החותם על המסמך וכי שהחתימה על המסמך נעשתה ללא כפייה, הטעיה, או כל דבר אחר שיכול לערער על האמיתות שלה.

איך נוטריון יכול לעזור

איך נוטריון יכול לעזור בהכנת מסמכים לתביעה?

בהגשת תביעה על רשלנות רפואית חשוב שהמסמכים יקבלו אישור על ידי נוטריון מוסמך. הסיבה לכך שגם אישורי רופא בלי אישור נוטריון לא ייחשבו כמסמכים תקפים בבית משפט. כדי לעשות זאת, חשוב לפנות לנוטריון מקצועי שיסביר מה נדרש כדי ואלו מסמכים נדרשים עבור חותמת נוטריון. חתימת הנוטריון תסייע לכם במאבקכם בבית המשפט.

רשלנות רפואית בלידה והחשיבות של נוטריון

אם אתם מתמודדים עם רשלנות רפואית שחוויתם בזמן לידה אשר גרמה לנזק בריאותי לכן או לתינוק, ואף חלילה לאובדן העובר, זה מאוד חשוב להשיג חתימה של נוטריון על המסמכים הרפואיים שיאשרו את אמיתות המסמכים והאבחונים הרפואיים שניתנו לכם על ידי רופאים. חתימת נוטריון זאת הדרך היחידה בה יהיה לכם סיכוי לזכות בתביעה ולקבל את הפיצויים שמגיעים לכם.  רשלנות רפואית זה דבר מורכב וצריך להוכיח באופן חד משמעי כי הנזק שנגרם לכם נוצר בעקבות רשלנות של הרופאים, ולא מנסיבות טבעיות מצערות. רשלנות רפואית היא נזק רפואי שנגרם בעקבו חוסר תשומת לב, טעויות אנוש חמורות, אבחון לא נכון, אבחון מאוחר מידי,  חוסר מקצועיות, אי נוכחות של רופא בזמן שהוא מחויב להיות נוכח ועוד.תצטרכו להבין איך נוטריון יכול לעזור לכם עם הכנת המסמכים.

 

נגרם לכם נזק מרשלנות רפואית בלידה והנכם תוהים אלו צעדים עליכם לנקוט כדי לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם על פי חוק ?

 

למדריך רשלנות רפואית בלידה לחצו

 

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button