עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

תפקיד המתווך ותפקיד עורך דין מקרקעין ברכישת דירה

רכישת דירה היא אחת ההחלטות החשובות בחייו של אדם. זו יכולה להיות השקעה משמעותית ומהלך שגוי עלול להוביל לא רק לחרטות של שנים, אלא גם ממש לנזקים כלכליים ארוכי טווח. ובתוך כך, חשוב לדעת מה תפקיד המתווך ומהו תפקיד עורך דין מקרקעין בתהליך רכישת דירה.

על מנת להגן על עצמכם מפני קבלת החלטה שגויה, חשוב לדעת מה כדאי לכם לחפש, לבדוק ולהעריך בשיטות שונות בתהליך של קניית דירה. יש הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון, ולכן חשוב שאנשים ידעו מה עליהם לעשות לפני שמחליטים על רכישה באזור כזה או אחר, אם מחליטים על סוג כזה או אחר של נכס וכולי. אחד מאנשי המקצוע שיכולים לעזור לכם הוא מתווך הדירות. מצד שני, גם עורכי דין מקרקעין מסייעים בהיבטים שונים ברכישת הדירה. במי נעזרים ומדוע?

תפקיד המתווך דירות או עו"ד מקרקעין?

בין אם אתם מחפשים מתווכי דירות במרכז או עורכי דין מקרקעין, חשוב להבדיל ולהבחין בין 2 אנשי המקצוע האלו שכן כל אחד מהם מחזיק בתחומי אחריות שונים במהותם. תפקיד המתווך דירות אחראי על מציאת נכס מתאים לקונה. הם עוזרים במשא ומתן עם בעלי הדירות ומבררים מה צריך לעשות כדי להפוך את הנכס למגורים החדשים של הלקוח שלהם. הם גם מנהלים את התהליך מתחילתו ועד סופו מהיבטים שונים, לרבות נושא יצירת האינטראקציה בין הקונה למוכר של הנכס.

עורך דין מקרקעין מסייע במשא ומתן מול סוכנים, מלווים ומשכירים. עורכי דין מקרקעין גם עוזרים בהבנת ההיבטים המשפטיים של רכישת דירה או בית. בתוך כך, עורכי דין מקרקעין אחראים לוודא כי כל החוקים מתקיימים בעת קנייה או מכירה של נכס. הם גם יכולים לספק ייעוץ בכל נושא משפטי הקשור לרכישה או מכירה של נכס כזה או אחר.

תפקיד המתווך

הגנה על האינטרסים שלכם עם המתווך

בסופו של דבר, עורך דין מקרקעין הוא מישהו שיכול לעזור לכם בכל נושא משפטי הקשור לקנייה ומכירה של נכס. עורכי דין אלו יכולים לייעץ לכם מה עליכם לעשות במצבים מסוימים, וכיצד להגן על האינטרסים שלכם כקונים או כמוכרים.

מאידך, מתווכי דירות במרכז לא אמורים להיות אמונים על הגנת האינטרסים שלכם. בפועל, תפקיד המתווך דירות מרוויח את לחמו כתוצאה מדאגה לאינטרסים של חברת התיווך, ומטבע הדברים האינטרסים שלכם ושל המתווך לא תמיד יהיו זהים.

טיפים למציאת מתווך דירות או עורך דין מקרקעין

קודם כל, מכיוון שאנחנו חיים בעידן טכנולוגי (על גבול הרובוטי, אללה ירחמו), חפשו ביקורות באינטרנט, במדיות החברתיות, בפלטפורמות עסקיות כמו לינקדין וכולי. כמו כן, שאלו את החברים או בני המשפחה אם הם מכירים מישהו שהוא מתווך דירות או עורך דין מקרקעין שיכול לסייע לכם. ולא פחות חשוב, נסו למצוא את איש המקצוע שלכם באמצעות פורטל מתווכי דירות במרכז ועורכי דין מקרקעין.

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button