עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

תכנון מחודש של הבית לקראת שמאות

תכנון מחודש לקראת שמאות

חושבים למכור את הבית, את העסק או את המשרד שלכם? רוצים להעלות את הערך של הבית שלכם כדי שתוכלו לקבל עבורו את המירב? הגיעה העת לשלב תכנון מחודש של הבית. אנחנו כאן עם ההמלצות איך וכיצד לעשות את זה בצורה הכי טובה.

כאשר אנשים באים למכור את הבית, הנטייה היא לא להשקיע בשיפוצים או צביעה של הבית. להיפך, הם מרגישים שכבראין כל טעם להשקיע בבית כי ממילא הם כבר מתכננים לעזוב. אך הם פשוט לא מבינים כמה הם עצמם מפסידים מכךשהם לא משקיעים בבית. כאשר אנשים באים לראות בית שהוא לא מתוחזק, הם מיד מבקשים להוריד במחיר בגלל ההכרחלבצע אחר הקנייה של הדירה תהליך של שיפוצים עד שאפשר יהיה להיכנס לגור במקום.

גם שמאי יעריך אחרת דירה שהיא לא מתוחזקת ואינה מטופחת. חבל שכך. כי דירה שהיא נקייה, מטופחת, נראית טובומאווררת תקבל הרבה נקודות זכות גם בעיני השמאי.

אז מה צריך לעשות כדי להעלות את ערך הנכס?

אז כפי שכבר ציינו, העלאה של ערך הנכס יכולה להיעשות על ידי תכנון מחדש של הבית שזה עשוי לכלול כמה וכמהפעולות חשובות.

  • תיקונים של לקויות שונות – אם יש לכם בבית מקומות בעייתיים כמו נזילות, בעיות של חשמל, רטיבות או כל בעיההדורשת תיקון, אל תזניחו. תיקונים אלו אמנם יעלו לכם כסף אך הרווח של התיקון יגולם בסופו של דבר במכירהשל הנכס וההפרש לטובתכם יהיה פי כמה וכמה יותר ביחס להוצאות.
  • השקעה בתאורה- בית מואר הוא בית שעושה רושם הרבה יותר נעים, מרווח, נקי וגדול. שווה להוסיף גופי תאורה אולהחליף תאורה קיימת כדי שיתקבל בית יותר מואר ויותר מזמין.
  • צביעה של הבית – אם הבית במצב שדורש צביעה מחדש של הקירות, גם אם נראה לכם שחבל להשקיע בצביעה שלבית שאתם עוד רגע עוזבים והקונים החדשים גם כך יתכננו לשפץ את הבית, עדיין שווה ההשקעה כי זה עשוילהעלות באופן דרמטי את הערך של הדירה.
  • החלפה של הריצוף – לעיתים הבית נראה פחות או יותר תקין ושלם אך הריצוף הישן משתלט על העיצוב הכלליויותר מראה פחות נעים. במקרים כאלו שווה לשקול החלפה של הריצוף למרות המחיר היקר של פעולה מעין זו יחדעם הטרח הרבה הכרוכה בכך. כי בכך הדירה תשתדרג פלאות והערך שלה יעלה ממש.
  • שיפוץ כללי – לעיתים יהיה שווה להשקיע בשיפוץ כללי של הבית גם אם זה ידרוש קידוחי יהלום מורכבים ויקריםבקירות הבטון של הבית. כי זה מה שיעלה את הערך בסופו של דבר.

לסיכום, שווה להשקיע בבית לקראת שמאות, גם אם זה יהיה יקר וגם אם זה יחייב טרחה רבה. הרווח יהיה כולו שלכם.

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button