עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

עסקת נדל"ן בישראל

עסקאות נדל"ן

בכל עסקת נדל"ן שקשורה למקרקעין יש לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין שמתמקד בתחום זה, כדי שיוביל את כל המהלך הזה יחד עם הלקוחות שלו וזאת כדי לשמור על האינטרסים שלהם. מדובר במקרים של קניית דירה מכירת דירה, עסקאות קומבינציה, עסקאות שקשורות לתמ"א 38 פרויקט פינוי בינוי ועוד. . עסקאות נדל"ן הן מאוד מורכבת ולפעמים בעייתיות ולכן יש להתנהל על פי ההנחיות של עורך הדין אשר מבצע הרבה בדיקות, כדי לוודא שהעסקת נדל"ן  תצא באופן כשר ויטופלו כל הנושאים המנהליים והמשפטיים.

 

כל עסקת נדל"ן כרוכה בהרבה מאוד כסף ולכן עורך דין נדל"ן בודק את הנושא באופן מאוד מאוד מעמיק על כל ההיבטים ועל כל ההשלכות. לאור הניסיון רב השנים שלו אין דבר שהוא לא בודק וכל דבר שנראה לו חשוד ולו במעט הוא מיד בודק אותו באופן מעמיק ורק לאחר שהוא בטוח שהכול בסדר הוא מאשר את עסקת נדל"ן. לקוחות רבים לוקחים משכנתא מהבנק עבור רכישת הנכס, יש גם מקרים אחרים שמדובר בעיקר באנשים מבוגרים שמתייעצים עם עורך הדין כיוון שהם לא יודעים מה זה  משכנתא הפוכה. עורך הדין מסביר להם תוואי זה שבו יוכלו לקבל הלוואה ללא צורך במכירה של  דירתם הנוכחית וזאת כאשר הדירה היא הבטוחה.

עסקת נדלן

קנייה של דירה יד שניה – עסקת נדל"ן

בעת קנייה של דירה יד שנייה,  עורך דין נדל"ן בודק בשלב ראשון מי הם בעלי הזכויות בנכס הוא מוציא נסח טאבו עדכני ומוודא שהאדם שהציג את עצמו כבעל הדירה הוא אכן הבעלים היחידים של הדירה ואין מדובר בדירה שיש בה בעלי זכויות נוספים, כמו לדוגמה האחים שלו. כמו כן עו"ד מוודא שאין הערת אזהרה על נכס ספציפי זה לפי גוש חלקה ותת חלקה. הערה זו מובילה לכך שהנכס כבר נמכר למישהו אחר והבעלים מנסה למכור אותו פעם נוספת. עורך הדין בודק במחלקת ההנדסה של הרשות המקומית אם הוגשו בקשות להיתרי בנייה אם הם בוצעו בפועל, אם בוצעו שינויים במבנה ללא היתרים, או אם יש חלילה צו הריסה למבנה זה.

קנייה של דירה מקבלן

כאשר קונים דירה מקבלן יש לוודא שלקבלן יש לו ליווי בנקאי של בנק מסחרי ובהתאם לכך עורך דין של הלקוח יוודא שלאחר ביצוע של כל תשלום הוא יקבל ערבות בנקאית בסכום זהה כדי להבטיח את עצמו, שלא יוצר מצב שבו הקבלן חלילה פושט את הרגל והלקוח יישאר ללא דירה וללא הממון. כך הוא יקבל לפחות את הממון בחזרה.

עורך דין עסקת נדל"ן

לקראת כל עסקת נדל"ן כדאי לבקש המלצה מחברים או מקרובי משפחה על עורך דין נדל"ן שהוא איכותי מהימן ומקצועי לפגוש אותו ואם הוא נראה אדם רציני שממלא את המשימות באופן ראוי,  אפשר לשכור את שירותיו כדי שילווה את העסקה וכך היא תתבצע בהצלחה.

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button