עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

עורך דין תאונת עבודה

מי מאיתנו עוצר רגע לחשוב בבוקר על הדרך הבטוחה ביותר להגיע לעבודה? שהרי בהתייחס למצב הקיים כיום בכבישים, הגעה בבוקר לעבודה יכולה להיות לא פחות מסיוט. ועוד כזה שמתרחש על הבוקר. עוד לפני שסיימתם לשתות את הקפה הראשון שלכם אתם מוצאים את עצמכם מתזזים בנתיבי התנועה הסואנים והעמוסים ביותר, צופרים ונדחפים ולו על מנת לאחר בלא יותר מחצי שעה. או שעה. או שעתיים. תלוי איפה אתם גרים. במצבים כאלה תאונה היא רק עניין של זמן. ובמקרים אלו, הדבר הראשון שתרצו לעשות הוא להתקשר אל עורך דין תאונת עבודה.

מה עושה עורך דין תאונת עבודה?

עורך דין תאונת עבודה ינחה אתכם באשר לכל הצעדים הנדרשים מכם על מנת לשמור על עצמכם בריאים ושלמים בראש ובראשונה, ושנית – להתנהל באופן כזה שגם יאפשר לכם להחלים בצורה מכובדת. למרבה הצער, נכון להיום הביטוח הלאומי אמור על פי חוק לכסות כל מקרה של פגיעה גופנית באנשים שנפגעו בתאונה, אולם במקרים רבים הדבר לוקח זמן רב ובזמן זה הנפגע סובל מכאבים.

כאשר מדובר בתאונה בדרך לעבודה, כמובן שהטיפול מתבצע על ידי עורך דין תאונת עבודה. במקרים הללו יש לערב את מקום העבודה, להודיע על קיומה של תאונה כך שגם המעסיק נושא בהשלכות של התאונה.

תמיד להחזיק את המספר בכיס

עם זאת, ועל מנת שלא להסתמך רק על מקום העבודה, חשוב שתמיד יהיה לכם בכיס את הטלפון של עורך דין תאונת עבודה שיוכל ללוות אתכם בתהליך, להנחות אתכם בהתנהלות הנכונה שלכם גם מול מקום העבודה כי בסופו של דבר, גם למעסיק יש את האינטרסים שלו. עורך דין תאונת עבודה הוא זה המכיר את רזי החוק ויידע כיצד להוביל אתכם בנבכי הבירוקרטיה וההתנהלות מול מנהל העבודה, מול הגופים הבירוקרטיים השונים ואפילו יוכל להמליץ לכם על בית החולים הטוב ביותר.

אם אתם רוצים לעבור את התהליך בדרך הקלה ביותר, הדבר החשוב הוא להתקשר לעורך דין תאונת עבודה בהקדם האפשרי ולוודא כי אתם מוגנים על פי חוק. עורך דין תאונת עבודה מכיר את הרזים של החוק על פרטיו כך שהוא יוכל להיות לכם לעזר לכל אורך התהליך, החל מרגע התרחשות התאונה.

לא משנה אם מדובר במקרה קל או קשה, מקרה בינוני ואפילו אם אתם אלו הפוגעים – כך או כך יהיה עליכם לפנות אל עורך הדין שלכם מבעוד מועד על מנת למנוע מקרים של אי נעימות בשלבים מאוחרים יותר.

הבחירה בעורך דין תאונת עבודה צריכה להתבסס על הצלחות עבר שלו כך שגם אתם תוכלו להיות רגועים כי התיק שלכם מטופל בידיים טובות ומקצועיות על ידי משרד המכיר את התנהלות בית המשפט ויודע היטב כיצד לכוון אתכם ואל מי לפנות.

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button