עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

עורך דין לייצוג בעבירות מין, סמים ועבירות אלימות

הרגע הזה בו אתם מגלים כי אתם עומדים בפני האשמות בביצוע עבירות פליליות הוא לא רגע נעים. הלחץ עלול לגרום לכם לפעול בצורה לא נבונה, מה שעלול לעלות לכם ביוקר. אין מה לעשות, זה הזמן לצלצל בדחיפות לעורך דין פלילי שיוכל לייצג אתכם בצורה הטובה ביותר מול הרשויות, מהמשטרה והחוקרים ועד, במקרה הצורך, למשפט. ייצוג בעבירות מין או עבירות אלימות וסמים דורש הרבה מאוד ידע וניסיון, הכרות עם החוק, עם התהליך הפלילי, ועם עולם המשפט במלואו.

ישנם הרבה מאוד עורכי דין, אך מתוכם רק אחוז קטן מתמחה בעבירות שכאלו, ומתוך אלו המתמחים בעבירות שכאלו, יש רק חלק שנחשבים לטובים ביותר. עורך הדין עומרי שטרן יוכל לייצג אתכם בצורה הנאותה, תוך חתירה מתמדת ללא מעצורים לכיוון של זיכוי ושיפור המצב אליו נקלעתם.

ייצוג בעבירות מין

עבירות מין הן בעצם כל עבירה שקשורה לתחום המיניות, בין אם במגע פיזי כלשהו שאינו בהסכמה מלאה, או גם עבירות שאינן במגע, כגון חשיפה של איברים אינטימיים, דיבורים פוגעניים בהקשר מיני, וחריגה מגבולות החוק כמו למשל יחסים מיניים עם קטינים.

פירוט יותר מעמיק לגבי עבירות אלו כולל –

אונס – למשל קיום יחסים שלא בהסכמה, או יחסים עם קטינה מתחת לגיל 14 ואפילו שנעשו בהסכמה, יחסים מיניים שנעשו עם אדם מחוסר הכרה או מצב אחר שאינו מאפשר הסכמה, ניצול מצבים כגון לקות שכלית, ועוד.

הטרדה מינית – גם הטרדה מינית נחשבת לעבירת מין, ולכן מקרים של סחיטה באיומים כאשר הפעילות אותה נדרש האדם לבצע היא בעלת אופי מיני, הצעות חוזרות בעלות אופי מיני לאדם שהביע כי אינו מעוניין בכך, הערות חוזרות המתייחסות לאספקט מיני כלשהו לאחר שהאדם השני הביע כי אינו רוצה לקב להערות שכאלו, ועוד.

כמובן שאלו רק מספר מצומצם של דוגמאות, כאשר החוק ממשיך ומתייחס בפרוטרוט למקרים שונים וספציפיים, כגון עבירות מין הקשורות ליחסי מרות, בין עובד למעביד, בין מורה לתלמיד בין מטפל למטופל ועוד, כמו גם על יחסים בין קטינים, ועוד מקרים שונים שבכולם יש צורך בייצוג משפטי של עורך דין המתמחה בייצוג בעבירות מין.

עבירות סמים ועבירות אלימות

כמו במקרים של עבירות מין, עורך הדין עומרי שטרן יוכל לייצג אתכם בהצלחה גם במקרי עבירות סמים או עבירות אלימות. כל הפעלה של כוח פיזי, בכל צורה ובכל דרך, אשר מטרתה הינה פגיעה באדם אחר, היא עבירה אלימה. החוק מתייחס בצורה שונה למקרים של שימוש בכוח בכדי לפגוע באדם לעומת פגיעה בחפץ דומם בכדי לפגוע בעקיפין באדם (פגיעה ברכוש בכדי לפגוע באדם ספציפי), או פגיעה בחפץ דומם מתוך מוטיבציה שונה (כגון "הוצאת עצבים").

עבירות סמים הן בעצם כל מעשה של שימוש בסמים, הכנת סמים או גידולם, החזקה בסמים, ייבוא של סמים, ועוד, לפי ההגדרה של פקודת הסמים המסוכנים. אם אתם מואשמים באחד או יותר מהדברים הללו,

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button