עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

עורך דין גירושין – איך לבחור עו"ד?

המושג גירושין או אירוע הגירושים הם דברים שאנשים רבים חוששים מהם. כל מי שנמצא בזוגיות חושש או חרד מה יקרה אם יבוא יום והיא תגיע אל סופה. גירושים הם לא תהליך קל, במיוחד אם אנחנו גם הורים לילדים משותפים. כאשר אנחנו לא מצליחים למנוע את הפרדה מבן או בת הזוג שלנו ואנחנו מחליטים שהדבר הנכון ביותר הוא להיפרד, חשוב שלא נעשה זאת לבד ללא ליווי מתאים. עורך דין גירושין הוא רק אחד מאנשי המקצוע שכדאי לנו לפנות אליהם כאשר אנחנו מחליטים להתגרש.

מתי אנחנו צריכים לשכור עורך דין גירושין?

כדאי לנו לשכור את השירות המקצועי של עורך דין גירושין, לפני הגשת מסמכי הבקשה לגט. עורך הדין יוכל להנחות אותנו איך עלינו לנהוג מול בן או בת הזוג שלנו מבחינה כספית, משפטית וגם בין אישית. לעיתים, עו"ד גירושין בחיפה, או בכל מקום אחר בארץ, ינסו לסייע לנו להיכנס להליך גישור אל מול הפרוד או הפרודה שלנו. להליך גישור יש הרבה יתרונות על פני הליך גירושין שמתנהל בבית משפט רבני או בבית משפט לענייני משפחה. אם אנחנו צריכים לבחור עורך דין שייצג אותנו במהלך הגירושין שלנו, כדאי לנו לבחור אותו לפי מידת האמינות שלו, הכימיה שיש לנו איתו וגם לפי היכולת שלו להביא את בן או בת הזוג שלנו לשעבר להליך גישור או הליך משפטי של פרדה בהסכמה.

עורך דין גירושין

איך עורך דין גירושין יסייע לנו בבית דין לענייני משפחה?

עורך דין גירושין יוכל לסייע לנו מאוד בבית דין לענייני משפחה. פעמים רבות, פרידה בין שני בני זוג היא לא דבר יפה ונעים. כאשר אנחנו מפרקים את הבית שלנו אנחנו רוצים באופן טבעי לשמור על הנכסים לעצמנו ( חלוקה על פי הסכם ממון במידה ויש) וגם על המשמורת הבלעדית על הילדים המשותפים אצלנו. עורך דין מומחה יוכל לסייע לנו להתקרב ככל הניתן אל עבר מטרה זו. חשוב שנהיה מודעים לכך שלא תמיד זה טובת הילדים שהמשמורת עליהם תהיה רק אצל הורה אחד ולעיתים משמורת משותפת יכולה להטיב איתם יותר.

איך עו"ד גירושין יסייע לנו בבית דין רבני?

עו"ד גירושין יכול לסייע לנו גם בדיונים בבית דין רבני. חשוב להבדיל בין 2 דרכים עיקריות שאפשר להגיע דרכן להסכם גירושין:

  1. בית דין לענייני משפחה
  2. בית דין רבני

כאשר אנחנו מתגרשים ומנהלים את הסכם הגירושין שלנו דרך בית דין רבני חל עלינו הדין התורני. לעיתים בית דין זה יכול להרע עם נשים או עם בן או בת הזוג שהואשמו על ידי הצד השני בבגידה בברית הנישואין. חשוב להיות מודעים לכך לפני שאנחנו בוחרים לנהל את הליך הגירושין ואת חתימת הסכם הגירושין בבית דין רבני או בבית דין אזרחי לענייני משפחה.

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button