עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

עו"ד בתחום הנדל"ן – קווים לדמותו

קווים לדמות של עו"ד בתחום הנדל"ן

אחת מהשאיפות העיקריות בחייו של כל אדם היא להיות בעל נכס מקרקעין כזה או אחר, כיוון שנכס מסוג זה נחשב כבטוחה כלכלית יציבה ומניבה עבורו. נוסף לצורך הכלכלי, מדובר על צורך מהותי הנוגע לאפשרות קבלת קורת גג פרטית תחת ראשו ומשפחתו. כשם שמדובר בנכס בעל ערך ומשמעות רבה עבור האדם הפרטי, כך עסקת מקרקעין נחשבת כעניין מורכב וחשוב שיש לבצע בליווי של עו"ד בתחום הנדל"ן.

מיהו עו"ד בתחום הנדל"ן?

עורך דין העוסק בתחום הנדל"ן הינו איש מקצוע שקיבל רישיון לעסוק בתחום זה, לאחר עמידה בשלושה תנאים מחייבים: קבלת תואר במשפטים ממוסד להשכלה גבוהה, מעבר התמחות משפטית ומעשית במשך כשנה וחצי, ולבסוף עמידה במבחני הסמכה רשמיים מטעם לשכת עורכי הדין בישראל.

כיוון שמערכת המשפט משופעת בענפים משפטיים רבים, כל עורך דין בעל רישיון לעיסוק במקצוע עריכת הדין בוחר תחום משפטי ספציפי בו הוא יעסוק, יעניק ייצוג משפטי בבית המשפט, מתן חוות דעת משפטיות, עריכת מסמכים משפטיים וכו'. לכן עו"ד נדל"ן הינו עורך דין שהתמחה בדיני מקרקעין, ורכש את הניסיון והמקצועיות למתן ייעוץ וייצוג משפטי בתחום זה.

מהן סמכויותיו של עורך דין מקרקעין ונדל"ן?

תפקידו של עורך דין נדל"ן הינו חיוני ובעל השלכות משמעותיות במקרים של עסקת מקרקעין העומדת על הפרק. איש מקצוע זה יבחן את תנאי העסקה באופן מקצועי ואובייקטיבי, וימליץ ללקוחותיו כיצד לפעול על פי האינטרסים המניעים אותם. עסקאות מסוג זה עולות במגוון מצבים, לדוגמה:

  • רכישת דירה – שלבי רכישה של דירה חדשה מקבלן או דירה יד שנייה הינם קריטיים, ולמעשה מציבים את מבצעי העסקה מול אחת מהעסקאות החשובות ביותר שהם יעשו בחייהם. משום כך עורך הדין יעניק להם את ייעוצו המקצועי בזמן עיון בחוזה הרכישה, ניסוח ועריכה של חוזה נגדי, דיווח לגופים ורשויות רלוונטיות לאחר ביצוע הרכישה, ייצוג ותהליכי טיפול מול בנק המשכנתאות או גופים פיננסיים אחרים וכל עניין אחר עד למימוש העסקה באופן חוקי.
  • מכירת דירה – גם במעמד מכירת הדירה קיימים לא מעט נושאים חשובים ומשני חיים בהם המוכרים עומדים, כך שתפקידו של עו"ד נדל"ן המייצג אותם הוא להביא לביצוע עסקה איכותית, מניבה וכדאית ביותר. בין סמכויותיו המשפטיות, עורך הדין יבצע את ניסוח חוזה המכר על פי רצון ודרישת לקוחותיו וטיפול מול הרשויות.
  • הסכמי מקרקעין – תחומים נוספים בהם עורך הדין בתחום הנדל"ן עוסק הינם נושאים הקשורים להסכמי וחוזי מקרקעין כמו חוזי שכירויות, הסכמי מכר של קרקעות חקלאיות / מסחריות / פרטיות, עריכת הסכמי דמי מפתח ועניינים נוספים הנוגעים לתחום רכישת מקרקעין.

כיצד למצוא עו"ד בתחום הנדל"ן?

הוותק והניסיון שעו"ד מחזיק ברשותו, הם בין החוזקות המהותיות שיש לקחת בחשבון בזמן איתור עורך דין מקרקעין מומלץ ואיכותי שייצג אתכם. כדאי להיעזר בחוות דעת אובייקטיביות של לקוחות קודמים שנעזרו בשירותיו, כדי לעמוד על טיבו המקצועי של עורך הדין.

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button