עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

ניהול כלכלי נכון של חברה

ניהול כלכלי

לאדם שהוא הבעלים של חברה, יש אחריות עצומה על הכתפיים שלו. הוא אמור לבצע ניהול כלכלי נכון של העסק כדי שיהיו בו הכנסות וגם רווחים. יש לו מחויבות לעובדים כדי שיהיה מסוגל לשלם להם את המשכורות החודשיות, מחויבות לספקים כדי לשלם להם עבור הסחורה שרכש מהם וגם מחויבות לרשויות המס ולגורמים רבים נוספים. זו הסיבה שעליו לנהל בחוכמה רבה ובהתנהלות תקינה את כל שיטות העבודה במחלקות השונות, כי כך יגיעו יחד לתוצאות מוצלחות והעסק יהיה מסוגל לשלם את כל התשלומים השוטפים.

לא אחת אנחנו נחשפים לעסקים שלא הצליחו מבחינה כלכלית. לעיתים מדובר בניהול כושל ולעיתים עקב נסיבות שונות שאינן תלויות בהם, אלא בהשלכות של מקרים שונים כמו אי קבלת סכומים כספיים גבוהים מלקוח מרכזי, מלחמה, מגפה עולמית ועוד. במקרים הללו לבעל החברה אין ברירה אלא להיעזר בסיוע מקצועי של עו"ד פשיטת רגל בחיפה אשר מקבל את כל הנתונים ובהתאם לכך הוא מבצע עם הלקוח צעד אחר צעד ופונה לבית המשפט כדי שיכריז עליו כעל פושט רגל, על כל המשתמע מכך.

ניהול כלכלי בחברה חדשה

לפני הקמת החברה, הבעלים חייב לבצע בדיקת היתכנות לגבי העסק החדש שהוא מעוניין להקים. היועץ העסקי שלו מכין תוכנית עסקית מפורטת אשר כוללת את צפי ההכנסות באופן ריאלי והגיוני. כמו כן את סך ההוצאות הן הקבועות והן המשתנות, אשר צפויות בכל חודש. התחשיבים המדויקים הללו יוצרים ניהול כלכלי נכון ומעניקים תמונת מצב בהירה וברורה של מצב החברה בכל אחד משלבי העבודה. על פי תוכנית זו היועץ העסקי יוכל להציע ללקוח, אם כדאי לו להקים חברה כי קיימת היתכנות פיננסית נאותה שתוביל גם להכנסות ולרווחים נאים.

מכירות בעסק

קיימות שיטות שונות של מכירה ושל שיווק בכל עסק והדבר תלוי בסוג המוצר שמוכר העסק, או בסוג השירות שהוא מעניק ללקוחותיו. ככל שהמוצר או השירות יהיה חדשני יותר, כך הסיכוי למכירות גבוהות הוא רחב יותר.

במציאות העכשווית שיטת המכירה שמובילה לתוצאות גבוהות היא באמצעות אתר האינטרנט on line  הלקוחות אוהבים מאד להיכנס בזמן שנוח להם לאתר האינטרנט במחשב הביתי או דרך הסלולרי, לסקור פריטים שונים בכל מיני תחומים כמו מזון, בגדים, מוצרי חשמל ואין ספור תחומים נוספים, לבצע את ההזמנה וליהנות מהעובדה שהמשלוח מגיע עד ביתם.

בדרך זו דואג בעל החברה לניהול כלכלי נכון באמצעות תזרים מזומנים חיובי ותמידי, אם אתר האינטרנט בנוי כראוי והוא מסקרן את הגולשים, הדרך לביצוע מכירה היא די מהירה.

פיתוח עסקי

כל בעל חברה אינו שוקט על שמריו ומחפש אופציות של פיתוח עסקי. זה יכול להיות על ידי הרחבת העסק לנישות משלימות, קנייה של עסק מתחרה, חשיבה יצירתית, ביצוע שינויים הנדרשים בשיטות התפעול, המכירה וכל צורך אחר בעסק. כאשר בעל החברה ערני לכל מה שקורה והוא עם היד על הדופק בנושא ניהול כלכלי, קיימת סבירות גבוהה שהעסק יהיה מוצלח.

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button