עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

מדוע חשוב לבדוק נדל"ן בפורטוגל לצד עו"ד מקרקעין?

בודקים נדל"ן בפורטוגל ביחד עם עו"ד מקרקעין

פורטוגל "הסינדרלה של אירופה" מציעה הזדמנויות נדל"ן שבארץ רק ניתן לחלום עליהם – מדירות חדשות בערים הגדולות עם נופים עוצרי נשימה ועד בתים עם שטחים עצומים באזורים הכפריים במחירים מצחיקים אל מול שוק הנדל"ן הישראלי. התחום של  נדל"ן בפורטוגל מושך המון ישראלים המחפשים אפיקים חדשים להשקיע את הכסף שלהם במדינה אירופאית עם כלכלה יציבה ושוק נדל"ן שנמצא בהתפתחות מתמדת! אך לפני שרצים ומחפשים את ההשקעה הבאה שלכם חשוב לקחת עו"ד מקרקעין שיעזור לכם ויעמוד לצידכם לאורך כל הדרך!

למה להשקיע בנדל"ן בפורטוגל?

פורטוגל המשתייכת לאיחוד האירופי מתגאה בשנים האחרונות בכלכלה יציבה ביחס למדינות אירופאיות אחרות בסביבתה שחווה משבר כלכלי קשה מאוד בעשור האחרון כמו ספרד ואיטליה ובשוק נדל"ן המציע אופציות השקעה נהדרות אל מול האופציות הקיימות כאן בישראל. בנוסף, בשנים האחרונות פורטוגל מציעה לצאצאים של מגורשי ספרד אזרחות פורטוגלית בתהליך יחסית נוח וכן הטבות לאזרחים פורטוגלים בקניית דירה והכי חשוב, יותר ויותר פורטוגלים דוברי עברית וישראלים לשעבר נכנסו לתחום ומציעים עסקאות משתלמות מאוד למשקיע הישראלי. ישנם עוד מספר סיבות להשקיע בנדל"ן בפורטוגל:

  • כלכלה מתחזקת – לאחר המשבר הגדול שפקד את רוב מדינות אירופה ובפרט את מדינות דרום ומערב אירופה בעשור האחרון, ממשלת פורטוגל נקטו מספר צעדים דרסטיים על מנת לייצב את הכלכלה ולהחזיר את פורטוגל למסלול הנכון. בשיא שיעור ההבטלה נשק בשיא ל-20% והכלכלה הצטמצמה בכ-7% בשיא. עם היציאה מהמשבר מחירי הנדל"ן בפורטוגל נמצאים בעליה וזה נראה כי אנחנו עוד רחוקים מהשיא. עם התחזקות הכלכלה והעבודה שהמון ישראלים זכאיים לדרכון פורטוגלי, המון אנשי מקצוע מתחום הנדל"ן ובעיקר עו"ד מקרקעין מצאו בפורטוגל מקום מפלט מהלחץ והתחרות בארץ והתמקצעו בכל הניואנסים והמגמות בפורטוגל וכן עוזרים לאלפי ישראלים המחפשים הזדמנויות השקעה חדשות למצוא את הנכסים הכי משתלמים בשוק.
  • מיסוי – נושא המיסוי על עסקאות נדל"ן בפורטוגל הינו מאוד קריטי למשקיע הזר. בפורטוגל יש 3 סוגים שנים של מיסוי(מס בולים, מס העברה ומס בעלות) שהינם משתנים בין נכס לנכס וכן ישנה האופציה לקבל פטור מחלק מהמיסוי וזאת כמובן אם עוברים את התהליכים ומגישים את הבקשות הרלוונטיות. לכן בקניית דירה בפורטוגל חשוב יותר מהכול להתייעץ עם עו"ד מקרקעין שבקיע בכל הטבות ושינויי המס על מנת לחסוך כמה שיותר כסף על מיסוי.
  • השקעה נמוכה תשואה סולידית – בפורטוגל תוכלו למצוא השקעות משתלמות על נכסים קטנים וגדולים ולהנות מתשואות הנאות בין 5%-10% וזה כמובן תלוי בגודל הנכס, המיקום ויותר מהכול במשא ומתן אל מול הגורם המוכר ואל מול השוכרים הצפויים לאכלס את הנכס. כאן תפקידו של עו"ד מקרקעין מקצועי "ופלפל" יכול לעשות את ההבדל בין השקעה מדהימה לבין השקעה שלא שווה את כאב הראש והנסיעות.

לפני שמשקיעים בנדל"ן בפורטוגל התתייעצו עם עו"ד מקרקעין מקצועי!

אם אתם מחפשים את אפיק ההשקעה הבא שלכם – פורטוגל זה המקום להשקיע! עם כלכלה מתפתחת, מיסוי נוח, מחירים קורצים ותשואות מעולות אין סיבה לחפש במקום אחר. נשאר לכם רק לפנות לעו"ד מקרקעין עמית דביר – עו"ד מקצועי בעל ניסיון שיידע למקסם לכם את ההצלחה!

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button