עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

למי פונים כאשר נפצעים בעת תהליך קניית דירה?

למי פונים כאשר נפצעים בעת תהליך קניית דירה?

החלום של כולנו הוא לקנות דירה. כאשר אנחנו נפצעים בעת תהליך קניית דירה אנחנו חווים את החלום ושברו. כאשר אנחנו נפצעים בעת קניית דירה עלינו לפנות לעורך דין על מנת לברר את הזכויות המשפטיות שלנו. עורך דין תאונות עבודה יוכל לסייע לנו להבין האם אנחנו יכולים לתבוע את בעל הדירה ממנו קנינו את הדירה או את הקבלן שבנה את הדירה.

כאשר אנחנו נפצעים בתאונה חשוב שכבר מההתחלה נדאג לתיעוד משפטי שלה. חשוב שנגבה עדויות מעדים, נשכור עדים מומחים כמו מומחי בנייה או מומחים רפואיים וגם נשמור את כל המסמכים שמתעדים את התאונה כמו מסמכים ממכבי האש או מבית החולים. מסמכים ותיעוד זה יאפשר לנו לתבוע ביתר קלות את מי שאנחנו רואים בו אחראי לתאונה שקרתה לנו כך שנוכל לקבל ממנו פיצוי כספי. ככל שהתביעה שלנו תהיה מוצדקת יותר כך נוכל לקבל פיצוי כספי גדול יותר.

עורך דין תאונות עבודה – איך הוא יכול לסייע לנו אם נפצענו בעת תהליך קניית דירה?

עורך דין תאונות עבודה יכול לסייע לנו אם נפצענו בעת קניית דירה על ידי כך שהוא יסייע לנו לתבוע את הביטוח הפרטי שלנו ואת הביטוח הלאומי לשם קבלת פיצויים בגין נכות שנגרמה ונזק שנגרמו לנו בגלל הפציעה. כאשר אנחנו נפצעים קשה חשוב שנדע שאנחנו לא לבד ושעורך דין מומחה יכול לסייע לנו מאוד. עורך הדין ייצג אותנו מול חברות הביטוח ומול המדינה כך שנוכל לקבל פיצוי כספי הולם.

עורך דין תאונות עבודה ותביעת פיצויים מבעל דירה בו קרתה לנו תאונה

עורך דין תאונות עבודה יכול לסייע לנו לתבוע תביעה פיצויים את בעל הדירה בו קרתה לנו התאונה במידה והתאונה קרתה בגלל כשל בבנייה של הדירה כמו מדרגות ללא מעקה או תקלה במערכת החשמל או הצנרת. תביעה זו חשובה מאוד כי היא תוכל לאפשר לנו לקבל פיצוי כספי שבאמצעותו נוכל לממן את הטיפולים הרפואיים שלנו ואת חיי היום יום שלנו.

מה נחשב כתאונת עבודה בעת תהליך קניית דירה?

תאונת עבודה היא תאונה שקרתה לנו בעבודה, בדרך לעבודה או בדרך חזרה מהעבודה. אם קרתה לנו תאונה באחד מזמנים או מצבים אלו אז הרי שקרתה לנו תאונת עבודה ואנחנו יכולים לתבוע פיצוי מהביטוח הלאומי.

בסופו של דבר תאונת עבודה שקורית בזמן של תהליך קניית דירה היא דבר מאוד לא נעים. אם קרתה לנו תאונת עבודה אנחנו צריכים קודם כל לדאוג לבריאות האישית שלנו ורק אחר כך להתחיל לדאוג לנושאים כספיים ומשפטיים. דאגה לנושאים אלו חשובה מאוד והיא יכולה לאפשר לנו לסייע לעצמנו להמשיך להתקיים גם אם קרתה לנו תאונה שהותירה אתנו אם נכות.

 

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button