עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

למי לפנות במקרה של איומים על הצוואה שלכם

איומים על הצוואה – מה לעשות ולמי לפנות?

מצד אחד של המתרס, אנשים עשויים לחוות איומים על הצוואה שלהם ומניפולציות שנועדו לגרום לכותב הצוואה לשנות ניסוחים בה. מהצד השני של המתרס, ישנם מקרים שבהם ניתן לפסול צוואה בבית המשפט. בואו נדבר על מקרים שונים שבהם עורכי דין יצטרכו להתערב.

צריכים עורך דין לניסוח צוואה? אתם פועלים כמו שרבים וטובים כמוכם פעלו בעבר, בעזרת הסיוע של עו"ד בתחום הנ"ל של צוואות ודיני ירושות. יחד עם זאת, במקרים מסוימים ישנם נוכלים אשר פועלים למטרת השפעה על כותבי צוואות. אנשים מתכוונים לכתוב את הצוואה שלהם, מנסחים אותה ולפתע מופיע עבריין אשר מאיים על כותב הצוואה. האיום נועד לגרום לכותב הצוואה לשנות את הניסוח בצוואה, מה שמחייב פנייה אל עורך דין פלילי באופן מידי למטרת ביטול צוואה. כמובן, במקביל פונים גם למשטרה. אולי אפילו לפני הפנייה לעורך הדין שלכם בנושאים האלו.

מה אני צריך לדעת אם ספגתי איומים על הצוואה כדי שאשנה אותה?

כדאי לדעת, במקרים מסוימים ניתן לבצע פסילת צוואה בבית המשפט, לרבות במקרים בהם מנסח הצוואה ספג איומים. אם נודע לכם כי הצוואה הנועדה לכם שונתה בעקבות איומים, חובה לזכור שיש מה לעשות כנגד מקרים איומים אלו.

אתם יכולים לפנות לבית המשפט בכדי לדרוש ביטול הצוואה. ביטול הצוואה ייעשה בעזרת המומחיות של עורך הדין שלכם, כנראה בתחום הפלילים. חשוב לזכור, ככל שעורך הדין יהי ממולח יותר ומקצועי יותר, ככה סביר להניח שהתיק שלכם יבוא לסיומו מהר יותר.

המומחיות של עורך הדין היא מה שיוביל אתכם בבית המשפט

בסופו של דבר, המומחיות של עורך הדין היא מה שיוביל את הצלחתו, או אי-הצלחתו של התיק שלכם בבית המשפט. אם יש לכם הוכחות חותכות לכך שמנסח הצוואה ספג איומים שנועדו לגרום לו לשנות את נוסח הצוואה, יהיה חשוב לאסוף את ההוכחות האלו.

כל מסמך וכל פיסת מידע יכולים לעזור, וזה בדיוק מה שיגיד לכם עורך דין בתחום הפלילים. אנו ממליצים לכם לשבת לפגישת ייעוץ עם עו"ד בתחום הפלילי, מה שיאפשר לכם להפיג את הערפל מעט. לאחר פגישת ייעוץ, יהיה לכם הרבה יותר קל להבין לאן פניכם מועדות מבחינה משפטית.

מה עוד חשוב לדעת בבואנו לשכור את שירותיו של עו"ד פלילים?

ועוד משהו שאנחנו רוצים שתזכרו, במקרים מסוימים יהיה כדאי לשבת לפגישת ייעוץ עם יותר מאשר עורך דין אחד. אם משום מה לא הרגשתם את ה"קליק" הנדרש ביניכם לעורך הדין, יהיה כדאי לקבוע פגישת ייעוץ נוספת עם עורך דין לדיני צוואות או עו"ד פלילי.

בסופו של דבר, ההסתכלות על התיק המשפטי שלכם היא בטווח הארוך. באופן נקודתי, פגישה כפולה תעלה לכם גם כפול. יחד עם זאת, בטווח הרחוק זה עשוי להשתלם לכם.

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button