עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

למה עורך דין הוא הנכס הטוב ביותר שלכם בקניית דירה וקבלת משכנתה?

קניית דירה והבטחת משכנתא הן שתיים מההחלטות הפיננסיות החשובות ביותר שתקבלו במהלך חייכם. בין שאתם קונים דירה בפעם הראשונה, ובין שאתם מנוסים בעסקאות מכר ומתקתקים אותן, המורכבות החוקתית שנלווית לעסקאות האלה עלולה להמם גם קונים ותיקים שבטוחים בעצמם. וכאן נכנס עורך הדין שלכם לתמונה. עורך הדין שלכם הוא לא רק בן ברית אולטימטיבי במסע לקניית דירה ולהבטחת המשכנתה, הוא גם הנכס הטוב ביותר שלכם. במאמר זה נסביר למה אי אפשר בלי עורך דין בעסקאות מכר, ולמה נוכחות של עורך דין בעת קניית הדירה היא הרבה יותר מאופצייה, היא הכרח.

לנווט במים של דיני הקניין

ההשלכות המשפטיות של עסקאות נדל"ן והסכמי משכנתה מאתגרות למדי. די בכל הניירת, החוזים, הנתונים, הנוסחאות והסעיפים לבלבל את האדם הממוצע ולהדיר שלווה מחייו. עורך דין שמתמחה בדיני קניין ובקיא היטב בניואנסים שלהם, יסב את תשומת ליבכם לאותיות הקטנות של החוזים, יעזור לכם להבין אותן ויוודא שאתם מודעים לכל הכרוך בעסקה לרבות זכויות, חובות וסיכונים אפשריים. הוא יזהה את כל המלכודות שעלולות לסבך אתכם במחלוקות משפטיות בעתיד, ינטר וינטרל אותן עוד לפני שתשימו לב.

בדיקת נאותות

לפני שקונים דירה, יש לערוך בדיקת נאותות יסודית כדי לגלות בעיות נסתרות שעלולות להשפיע על העסקה ועל המשכנתה שתתלווה אליה. לעורך דין מקצועי יש הכישורים להבין את רישומי הנכס, להבטיח שאין עליו שעבודים של משכנתא הפוכה, שאין מחלוקות משפטיות בגינו או הגבלות מקומיות שעשויות לסכן את הנכס החדש שלכם. עורך הדין שלכם יזהה דגלים אדומים בנכס ויקנה לכם שקט נפשי והזדמנות לנהל משא ומתן על תנאי העסקה מעמדה של כוח ועוצמה.

משא ומתן על חוזים מורכבים

עסקאות נדל"ן מאופיינות בניירת מרובה ומסובכת. אם המשא ומתן לא מתנהל בשקיפות מלאה, אחד הצדדים עלול להיפגע. עורך הדין שלכם יוודא שלא תיפגעו בתהליך, שהמשא ומתן מנוהל כראוי, שהאינטרסים שלכם מוגנים, ושאתם מקבלים את כל התנאים שמגיעים לכם לרבות מחיר רכישה הולם, תיאום ציפיות, מועדי תשלום והתניות חיוניות.

הדרכה בנושאי משכנתה

משכנתה היא לא עניין של מה בכך, ויש להבין אותה לעומקה לפני שמקבלים אותה. עורך הדין שלכם יסביר לכם על ההשלכות של המשכנתה העתידית שלכם, יוודא שאתם מודעים לכל התנאים שלה ויבטיח שהיא מתאימה ליעדים הפיננסיים שלכם כדי שלא תכביד עליכם בעתיד.

לדלג מעל משוכות משפטיות

בעולם הנדל"ן המורכב מכשולים משפטיים יכולים לצוץ מדי יום ובאופן לא צפוי. איך הם באים לידי ביטוי? במחלוקות עם השכנים, בשעבודים מפתיעים, בחובות לרשות המקומית ובמוכרים שלא עומדים בהתחייבויות. עורך הדין שלכם יטפל בכל האתגרים האלה במהירות ויקדם את העסקה בצורה חלקה.

ייעול תהליכי החיתום

תהליכי החיתום מאופיינים בניירת אין־סופית, בחתימות שאינן נגמרות ובפורמליות משפטית שעלולה לבלבל כל אחד. עורך הדין שלכם יכין את כל המסמכים, יסביר לכם מה בדיוק נדרש מכם בתהליך החיתום, ימנע עיכובים, יאתר בעיות משפטיות שנובעות מאי־דיוקים וייעל את תהליך החיתום בכללותו.

שקט נפשי

שקט נפשי הוא אולי היתרון הכי גדול שעורך הדין שלכם מביא אל השולחן בתהליך קניית הדירה וקבלת המשכנתה. כיוון שמדובר בשתי אבני דרך משמעותיות בחיים, השקט הנפשי שלכם הוא נכס שלא יסולא בפז, וכך גם עורך הדין שלכם. עורך הדין שלכם שומר על האינטרסים שלכם, ולכן גם הוא הנכס הגדול ביותר שלכם. אז אל תשאירו שום דבר ליד המקרה; בחרו במסלול הקצר והבטוח לדירה ולמשכנתה ועשו זאת כשעורך הדין שלכם לצידכם.

 

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button