עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

כיצד לבחור עורך דין פלילי בצורה נכונה

מהו עורך דין פלילי וההבדל בין עורכי דין עם התמחויות שונות

הגבול בין עו"ד פלילי לעורך דין לענייני משפחה אינו מטושטש במיוחד. אומנם יש להם פונקציות עבודה שונות בנושאים משפטיים, אבל הקו הולך ומטשטש לעיתים, כיוון שפשעים שונים מואשמים בעורכי דין שונים. עו"ד פלילי מטפל הן בתיקים שנשפטו והן בניהול תיקים. תיקי התנהגות יכולים לכלול הן אנשים זכאים והן אשמים. עורך דין פלילי יטפל גם בפשעים הקשורים למשפחות כגון התעללות בבני זוג ורצח הורים.

עורכי הדין הפליליים מטפלים בכל מה שקשור לעבירות הפליליות ולייצוג החשודים והנאשמים והמשרד מטפל בלקוחות. עורך דין פלילי בפתח תקווה לא יטפל בתיק אלא אם כן הוא מעמיד לדין עבירה או הורה לכך על ידי בית משפט. עו"ד פלילי מטפל בתיקים פליליים. בנוסף לטיפול בתיקים בודדים עורכי דין פליליים עורכים גם מחקר על תיקים הקשורים לעיסוק בחוק. הם לומדים את כל היבטי המקרה, מכנסים צדדים מתאימים ונוקטים עמדות על מנת להבטיח שהם יבלטו משאר המתחרים. הם עורכים מחקר ולומדים את הנושא בהישג יד על מנת להציע ללקוחותיהם שירות יעיל וייעוץ משפטי חזק.

לעורכי דין לענייני משפחה יש גם את הפונקציות האינדיבידואליסטיות שלהם. הם יכולים לאמץ מגוון רחב של גישות לטיפול בלקוחות. יש להם אוריינטציה של עבודה סוציאלית ועוזרים ללקוחותיהם לנהל את מערכות היחסים האישיים שלהם ולנהל את הפעילות היומיומית שלהם.

עורך דין פלילי

כיצד לבחור עורך דין פלילי

ישנם גורמים רבים המאפשרים לכם להבין את פעילותו של עו"ד פלילי והאם תקבלו ממנו שירות מספק. תוכלו להבחין במאפיינים שיש לעורך דין פלילי על ידי ביצוע ומעקב הרשימה הבאה:

  • דרגת התמחות: עורך דין פלילי תמיד ישתנה בתחומי ההתמחות כמו גם בתחומים הפורמליים. למרות ההבדלים במומחיות והתחומים הפורמליים, לעורכי הדין הפליליים יש מטרה משותפת שהיא לשרת את החברה היטב.
  • לשכת עורכי הדין: עו"ד פלילי צריך לשמור על עקרונות החוק והסדר ועליו להיות נגיש ללקוחות, אם הם רוצים לבצע את תפקידו המשפטי כהלכה.
  • יצירתיות: בראש ובראשונה ברשימת המאפיינים של עורך דין פלילי, זו הנקודה שבה הדמיון ואינדיבידואליות ממלאות את תפקיד המפתח בבחירת עורך דין טוב. עו"ד פלילי צריך להיות מסוגל לדמיין מקרה בצורה חדשה ולהמציא פתרונות יצירתיים וחדשים בנוגע למקרה.
  • מלגות: זו הנקודה העיקרית ברשימת המאפיינים של עו"ד פלילי. לעורך דין פלילי יש חברים ועורכי דין וותיקים שיוכלו לתת לו יד לעזר במקרה של התייעצות.
  • יישום מדיניות: יישום מדיניות כרוך בייעוץ ללקוח לגבי מדיניות הממשלה.
  • אתיקה: לכל אחד בחברה יש דרך משלו. משרתים את החברה ועורכי דין פליליים לא צריכים להיפגע בתחום זה, וגם עורכי הדין הפליליים לא צריכים לצפות מהלקוחות להסתכל מעבר לעצמם אלא להסתכל על טובת הלקוח שלהם תוך שמירה ודאגה למיצוי מלא של זכויותיו.

לכתבות נוספות באתא בתחום עורך דין מקרקעין ועוד לחצו כאן

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button