עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

השקעה בנדל"ן לעסק – כך תעשו את זה נכון

נדל"ן הוא כבר מזמן לא השקעה בנכס למגורים וגם לא רק הזדמנות לצמיחה כלכלית אישית. עסקים רבים קטנים כגדולים מוצאים את עצמם בעשורים האחרונים לא רק משתעשעים במחשבה על השקעה בנדל"ן אלא גם משקיעים ונהנים מתשואות משמעותיות. נדל"ן הוא השקעה מסחרית מצוינת לעסקים. השקעה בנדל"ן בונה את העסק, מחזקת אותו וממנפת אותו. עסק שמשקיע בנדל"ן הוא עסק חזק ויציב שעתידו מובטח. השקעות הנדל"ן העסקי כוללות את כל הנכסים שאינם משמשים למגורים – חנויות, משרדים, מפעלים, בתי מלאכה, בתי עסק, מחסנים ועוד. כיוון שמדובר בהשקעה נוחה מאוד בעלויות נמוכות יחסית, יותר ויותר בעלי עסקים נוהרים לתחום הנדל"ן המסחרי.

בעלי עסק? רוצים להשקיע בעתידו של העסק ולהבטיח לו גב כלכלי חזק? רכישת נדל"ן היא האפשרות הטובה ביותר בשבילכם. בואו נבדוק איך עושים את זה נכון.

הרחבת העסק והבטחת עתידו

נדל"ן עסקי הוא דרך מצוינת להרחיב את העסק ולהבטיח את עתידו. בעלי עסקים רבים שוכרים שטחי נדל"ן לטובת העסק ולתפעולו ונדרשים לשלם סכומים גבוהים מאוד מדי חודש על שכירות, שמירה, תחזוקה ומיסים. שכירת המבנה לא מבטיחה שימוש בו לאורך זמן, ופעמים רבות בשל החלטה שרירותית של בעלי המבנה, בעל העסק צריך לארוז את מטלטלי העסק ולהעתיק אותו לכתובת אחרת. עסקים שנאלצים להעתיק כתובות בתדירות גבוהה מסתכנים באובדן לקוחות וספקים וכן בפגיעה אנושה בפעילות העסקית. מהסיבה הזאת בעלי עסקים שחושבים קדימה מעדיפים לחפש נדל"ן להשקעה על אף הקשיים הכרוכים בכך ולמרות ההתחייבויות הכספיות האדירות הצפויות להם. בית עסק ששוכן בנכס שלו ופועל בו, מבטיח את עתידו, ובעליו יכול לנשום לרווחה ולחשוב על הרחבת הפעילות העסקית ועל קידומה.

השקעה בנדל"ן

מה צריך לבדוק לפני השקעה בנדל"ן מסחרי?

השקעה בנדל"ן מסחרי מחייבת את בעל העסק להגיש בקשה להלוואת משכנתה עסקית בבנק. הוא צריך לחפש את הנכס המתאים, לבדוק את העלויות שלו ואת התאמתו לפעילות העסקית ולוודא שיש ביכולתו של העסק לעמוד בתנאי ההלוואה. כדאי מאוד שהנכס הפוטנציאלי יהיו גדול דיו כדי לאכלס את עובדי העסק ולהבטיח פעילות עסקית תקינה. בעל עסק שמצא נדל"ן מסחרי פוטנציאלי להשקעה צריך לחפש חברת ייעוץ מקצועית, לדוגמה פפר פיננסים ולקבל סיוע וליווי בתהליך רכישת הנכס גם עם עו"ד נדלן כל יועץ עסקי יסביר לבעל העסק שעליו לבחון את הנכס הנדל"ני דרך עיניהם של הלקוחות ולבדוק אם הנכס נמצא במקום מרכזי ונוח לגישה, אם יש תחבורה ציבורית טובה ויעילה באזור הנכס ואם הוא חלק מאזור נעים ונוח של מסחר ותעשייה. כל אלה יסייעו לעסק לשמור על הלקוחות הקיימים ולגייס לקוחות חדשים.

עסקים חזקים מאמינים – השקעה בנדל"ן

רכישת נכסי נדל"ן מסחריים יכולה להיות חלק מהפעילות העסקית השוטפת של העסק. עסק חזק הוא עסק שרשומים על שמו נכסי נדל"ן, ונכסים אלה הם למעשה כרטיס הביקור שלו בהתנהלות השוטפת מול תאגידים בנקאיים וגופים פיננסיים. רוצים לחזק את העסק שלכם ולהבטיח את עתידו? אל תוותרו על השקעה עסקית בנדל"ן מסחרי, ואל תחששו להמשיך ולהשקיע ככל שידכם משגת.

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button