עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

האם רישום פלילי מעכב בתהליך רכישת הדירה?

השפעת רישום פלילי בתהליך רכישת הדירה

אחד היתרונות של התייעצות עם עורך דין שמתמחה בדיני מקרקעין הוא שניתן לפנות אליו גם לצורך טיפול בנושאים אחרים. בין היתר, כדאי לנצל את המעורבות של עורך הדין בתהליך רכישת הדירה כדי לבדוק אפשרות למחיקת רישום פלילי ועל מנת להבין את המשמעות של רישום כזה על ביצוע עסקאות עתידיות

רכישת דירה היא תהליך ארוך שמחייב התנהלות מול הבנק לצורך קבלת משכנתא, חיפוש נכס מתאים לפי צרכי המשפחה וגיבוי בכתב של כל הסכמה בעל פה מול המוכרים. עם זאת, כדאי ומומלץ לערב לכל אורך הדרך עורך דין מקרקעין שמכיר את התחום של נדל"ן ובקיא בו.

מעורבות מוקדמת של עורך דין מקרקעין מסייעת לבצע את הבדיקות השונות בפן המשפטי ועוזרת להגן על האינטרסים של הקונים. כך למשל ניתן להשתמש בשירות של עורך דין רכישת דירה על מנת לבדוק את הנכס בעירייה, לברר לגבי טאבו ולקבל נסח טאבו מפורט. לאחר מכן, משתמשים בשירותי עריכת הדין על מנת להשוות בין הנתונים שנמסרו על ידי המוכרים לבין הפרטים שיש על גבי נכס הטאבו – כדי לשנות בהתאם את התנאים עבור רכישת נכס.

מה הקשר בין דיני מקרקעין והדין הפלילי?

כל אדם רשאי לפנות לכל תחנת משטרה כדי להזמין תעודה בדבר המידע הפלילי שלו. המידע הזה נשלח בהתאם לחוק והוא גם רלוונטי עבור נציגויות זרות בארץ או נציגויות ישראליות בחו"ל. במקביל, יש מקרים שבהם אנשים פרטיים משתמשים ברישום פלילי – כל עוד הם מקבלים אותו כחוק – כדי לגבש מסקנה לגבי מי שעומד מולם.

בתהליך רכישת הדירה לעיתים נדרש בהליך של מחיקת רישום פלילי שעלול להטריד את המוכרים ולגרום להם לסגת מהעסקה. למרות שאין חוק שקובע את זה, רישום פלילי בהחלט פוגע בהמון עסקאות אטרקטיביות ובאינטרסים של הקונים. אז כדי למנוע את זה, מה שעושים זה להתייעץ עם אותו עורך דין מקרקעין לגבי מחיקת רישום פלילי.

 הזדמנות למחיקת רישום פלילי בתהליך רכישת הדירה

היתרון של התייעצות עם עורך דין מקרקעין ברמה גבוהה הוא שניתן לרכז מול שורה ארוכה של שירותים. מלבד השירותים המשפטיים הברורים מאליהם, זה עורך הדין שאליו פונים אם רוצים לנצל את השלב של רכישת נכס כהזדמנות למחיקת רישום פלילי.

במילים אחרות, מחיקת רישום פלילי יכולה וצריכה להתבצע על פי החוק. אם רוצים למחוק את הרישום הפלילי תוך כדי התהליך הארוך של רכישת נכס, אין סיבה לעשות את זה לבד. במקום זה, פשוט יוצרים קשר עם עורך דין רכישת דירה שמכיר את הנושא ויש לו ניסיון בו. כך דואגים גם לרכישה מסודרת של הנכס וגם למחיקת הרישום הפלילי.

בנוסף, מתייעצים עם עורך הדין לגבי הכללים לעריכת וחתימת החוזה ואף מתייעצים עמו לגבי מסירת החזקה.

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button