עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

בחירת עורך דין – כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים עורך דין

בחירת עורך דין בתבונה

עורכי דין הם לעתים קרובות המשאב הרצוי עבור אנשים הזקוקים לעזרה משפטית. עם זאת, לפני שתמשיכו לעניין בחירת עורך דין, עליכם לוודא שהם האפשרות הטובה ביותר עבורכם. כיצד נאתר ונבחר עורך דין? הנה כל הפרטים, הטיפים והמידע החשוב לפני קבלת סיוע משפטי.

עורך דין טוב יוכל להעניק ייעוץ מומחה, שהוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בבחירת עורך דין. הם צריכים להיות בעלי ידע בתחומם, בעלי ניסיון בקהילה שלהם ובעלי כישורי תקשורת חזקים. לפני שבוחרים עורך דין, חשוב לדעת מה לחפש. מדריך זה יספק לכם רשימה של שאלות וטיפים כלליים שכדאי לכם לשאול בעת ראיון עם עורך דין צבאי או עו"ד אחר פוטנציאלי.

בחירת עורך דין

שאלות שחשוב לשאול עורך דין לפני קבלת הסיוע

איזה סוג של פרקטיקה עריכת דין הם מייצגים? כמה זמן הם עובדים בתחום עו"ד? מה רמת הניסיון שלהם? אם הם עורך דין צבאי בלבד או עו"ד בדינים אזרחיים, פליליים, נזיקין וכו'? מה העמלות שלהם? כל אלו ועוד, הן שאלות שחשוב לשאול לפני ששוכרים את השירות של עורך דין מכל סוג.

עורכי דין הם האנשים שעוזרים בתיקים ובסכסוכים הנוגעים לעניינים משפטיים. הם יכולים לעזור לך אם אתה צריך לשנות את שמך, אם אתה צריך לשנות את המין שלך, אם בוצע פשע נגדך או מישהו קרוב אליך, או אם יש הפרת חוזה מצידך. כמו כן, עו"ד צבאי בד"כ יעסוק בדינים צבאיים גרידא.

מה עוד חשוב לבדוק לפני בחירת עורך דין וקבלת סיוע משפטי?

יש הרבה דברים שעורכי דין יכולים לעשות עבור הלקוחות שלהם. עם זאת, בחירת עורך הדין המתאים יכולה להיות קשה ולפעמים אנשים שוכרים בסופו של דבר את עורך הדין הלא נכון. זאת, בדרך כלל כי הם לא יודעים מה הם צריכים במדויק. בין אם תצטרכו עורך דין מקרקעין, עו"ד צבאי או אזרחי, הנה עוד כמה שאלות שחשוב לשאול את עצמכם את עורך הדין:

חשוב לבדוק, מה הבעיה המשפטית שלכם? כמו כן, מהי תקופת ההתיישנות? (אם רלוונטי). האם יש לכם ניסיון קודם עם עורך דין זה? – האם חברים או בני משפחה המליצו לכם על עורך הדין? האם עורך הדין בעל מוניטין של שנים, או שמא הוא חדש בתחום?

מציאת עורך דין צבאי מתאים

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשאתם מחפשים את עורך הדין הצבאי המתאים. האם המקרה שלכם הוא עניין גדול, או אולי אפילו פלילי? כמה כסף עומד על כף המאזניים, אם בכלל? האם תצטרכו להעיד בבית המשפט? מה לגבי שעות העבודה הנדרשות לעבודה זו, ביצד עורך דין צבאי יגבה אותן? האם עורך הדין עובד לפי שעה? האם הוא עובד לפי אחוזים? בדקו זאת מראש.

כדאי לשקול איזה סוג של עורך דין צבאי אתם מחפשים. אם מדובר בתיק מתמשך, אולי כדאי לשכור עו"ד שיוכל לגבש סידור המתאים ביותר לשני הצדדים, ככה שיהיה אפשרי להמשיך הלאה בחיים. לא פעם, תהליכים משפטיים עשויים ממש לתקוע את התקדמות החיים של חיילים ואנשים, ככה שחשוב לקבל את הסיוע המתאים כדי לקדם את התהליכים האלו כמה שיותר מהר.

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button