עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

איך לבחור עורך דין לפני רכישת נכס?

רוכשים נכס חדש? דירה חדשה? שטח מקרקעין או נדלן? הגעתם למקום הנכון. רכישת נכס חדש צריכה להיעשות בצורה קפדנית על פי חוקי המקרקעין של מדינת ישראל. תזדקקו לליווי צמוד של עורך דין מתחום המקרקעין. אז איך בוחרים עורך דין מקרקעין בצורה נכונה? עמית דביר, עורך דין מקרקעין, מסביר כיצד בוחרים עורך דין בצורה נכונה וכיצד הוא יכול לסייע לכם. כל המידע, כאן.

מדוע צריך עורך דין לפני הרכישה?

תזדקקו לשירותיו של עורך דין מקרקעין לפני רכישת נכס או דירה מכמה סיבות הגיוניות. למעשה, כבר מתחילת התהליך, העורך דין יבצע מספר בדיקות מקיפות אשר יוכיחו את תועלתם בהמשך. ללא שירותיו של עורך דין מקרקעין, תמצאו את עצמכם בעסקה כמעט עיוורת, עסקה אשר יכולה להיות מסוכנת הרבה יותר. לכן, שירותיו של עורך דין מקרקעין די חשובה ומצדיקה את ההשקעה.

שירותיו הבלעדיים יעזרו לכם להבין את זהותו של בעל הנכס, זכיותיו החוקיים, הגבלות על הנכס, ונתונים נוספים אשר חשובים להמשכיות העסקה. ללא שירותיו, אתם עשויים לקנות נכס אשר מעוקל או משועבד לגוף צד שלישי. בסופו של דבר, אם אתם מעוניינים לקנות נכס או דירה, תזדקקו לשירותיו המקצועיים של עורך דין מובחר מתחום המקרקעין. אנחנו כאן לשירותכם בכל זמן, תמיד.

כיצד עורך דין מקרקעין יכול לסייע?

רכישת נכס או דירה חדשה דורשת הון עצמי גדול, אומץ אמיתי, ולקיחת הלוואה חדשה, משכנתא. לפני ההחלטה הסופית, התייעצו עם יועץ משכנתאות ועורך דין מקרקעין לגבי כדאיות הרכישה. אז מהם הדברים שעורך דין מקרקעין יעשה עבורכם? כיצד הוא יוכל לסייע בתהליכי הרכישה? הנה מספר דברים שחשוב לדעת אודותיו ואודות שירותיו המקצועיים:

  1. בדיקות קפדניות – בתחילה, עורך הדין המקצועי יספק בדיקות קרקע ראשוניות. לדוגמא: מי הוא בעל הנכס, מהו זהותו המלאה. האם חלים הגבלות על הנכס? האם קיימים סיכונים כספיים או אחרים? האם מדובר בהונאה? מהם זכיותיו של בעל הנכס? ובדיקות נוספות המצריכות רצינות מלאה.
  2. הכנת חוזה או מעבר על חוזה הרכישה הקיים – חלק מעבודתו העיקרית, הינה, חוזה הרכישה. העורך דין אחראי לסכם חוזה רכישה אשר יכיל מספר רב של סעיפים: הצהרות הצדדים, התמורה שבגינה נעשתה העסקה, מועד המסירה, תנאים להפרות החוזה, וסעיפים נוספים. במקרים מסוימים, תוכלו להתייעץ עם עורך דין לגבי חתימה סופית והבנת החוזה הכתוב.
  3. סידורים אחרונים – עורך דין מקרקעין יחסוך לכם זמן, משאבים, ועלויות כספיות. בנוסף, תפקידו של העורך דין הוא לחסוך לכם בירוקרטיה והתרוצצויות. העורך דין ידאג לסדר את כל המסמכים האחרונים לפני רכישת הדירה, את מסמך העברת בעלות, ומסמכים חשובים.

אלה הם שלושת הדברים הבסיסיים ביותר שבהם עורך דין מקרקעין יוכל לסייע. אם זאת, ישנם עוד 20 דברים נוספים שאיתם העורך דין יצטרך להתמודד. החל משטר מכר, מס רכישה, היטל השבחה, ועוד. ללא צל של ספק, קניית נכס חדש צריכה לעבור דרך ידיו הנאמנות של עורך דין מקרקעין.

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button