עמית דביר משרד עורכי דין ונוטריון
עורך דין מקרקעין | עורך דין נדל"ן
לקבלת ייעוץ ללא התחייבות

איך לא להסתבך בפלילים בזמן הליך גירושין?

התקשרות עם עורך דין – הדרך להימנע מעבירות פליליות בזמן הליך גירושין

כל הליך גירושין באשר הוא כולל אמוציות רבות, כשלעיתים אחד מהצדדים עלול להיגרר למעשים פליליים, בשל הרצון לנקום על מפח הנפש והפגיעה הקשה באגו. זוהי בדיוק הסיבה שרצוי לפנות אל עורך דין שמתמחה בנושא גירושין כמה שיותר מוקדם, על מנת שייעץ לכם כיצד להגן על עצמכם מראש. בשורות הקרובות תקבלו מספר טיפים שיעזרו לכם לא להסתבך בפלילים בזמן הליך הגירושין שלכם וגם הסבר על חשיבות ההתקשרות עם עורך דין מקצועי ומנוסה.

 

הטיפ החשוב מכולם – חפשו עורך דין שמתמחה בהליכי גירושין

הטיפ הראשון שלנו עבורכם וגם הכי חשוב, הוא כאמור פנייה אל עורך דין שמתמחה בתיקי גירושין, כשרצוי לבחור בכזה אשר עובד באזור מגוריכם. למשל, אם הינכם מתגוררים באזור הצפון, רצוי כי תחפשו לעצמכם עורך דין גירושין בחיפה והקריות. הסיבה לכך כפולה – ראשית כל, הקרבה לעורך הדין תאפשר לכם להגיע אליו בכל פעם שאתם זקוקים לייעוץ דחוף או סתם לכתף תומכת, ושנית, עורך דין שכזה יכיר היטב את חוקרי המשטרה והשופטים באותו המחוז, מה שיעזור לכם במידה ותסתבכו. תפקיד עורך הדין הוא לקבוע יחד איתכם את כל האסטרטגיה של ניהול הגירושין שלכם. הייעוץ שלו יעזור לכם להימנע מאישומים בפלילים ובמידה ובכל זאת הצד השני יתלונן עליכם, תוכלו באמצעותו לסגור את התיק ולא להגיע לכתב אישום.

 

הליך גירושין – טיפים נוספים שימנעו מכם מלהסתבך בפלילים

התקשרתם עם עורך דין גירושין מקצועי ומנוסה? סביר להניח שבמסגרת ההכנה שלכם על ידו להליך הגירושין, הוא ייעץ לכם לנהוג באופן הבא:

  • אל תאיימו – כל איום מצידכם כלפי בן או בת הזוג, הילדים, מכריהם או משפחתם עשוי לגרום לעילה להתלונן עליכם על עבירת איום, שמהווה עבירה פלילית.
  • אל תעלימו – רבים מנסים להעלים נכסים וכספים בזמן הגירושין, במטרה שהצד השני לא ישים את ידם עליהם. ישנן שיטות לשמור על הנכסים והכספים לעצמכם מבלי להעלימם שלא כחוק, וכל עוד תתקשרו עם עורך דין מקצועי ומנוסה הוא ידע לעזור לכם בכך.
  • תעדו את כל השיחות שלכם – קל מאוד לבן או בת הזוג להגיע למשטרה ולהתלונן על איום או אלימות כלשהי מצידכם. לכן, לאורך הליך גירושין מומלץ כי כל השיחות שלכם עם הצד השני יהיו מוקלטות, על מנת שתוכלו להוכיח בקלות כי לא היו דברים מעולם והצד השני רק ילך ויסתבך בעצמו.
  • הישמרו מצרות – למשל, אם ברשותכם כלי נשק כלשהו, דאגו להפקיד אותו בתחנת המשטרה, גם אם הוא מוחזק אצלכם ברישיון. באופן זה לא תשאירו פתח להתלונן עליכם בגין שימוש מאיים בו. כמובן שאל תיידעו את בן או בת הזוג על כך.

 

וזוהי רק רשימה חלקית מתוך אינספור טיפים שתקבלו מעורך דין גירושין מקצועי ומנוסה, שימנעו מכם מלהסתבך בפלילים במהלך הליך הגירושין שלכם.

לקבלת שיחת ייעוץ חינם
03-7790040
או באמצעות הטופס הבא
Call Now Button